top of page

7 דברים שלא מספרים לכם על טיסות

מה קורה כאשר ברק פוגע במטוס, איזה מושבים הכי בטוחים ומה אוכלים הטייסים?

קבלו רשימה של כל הדברים שלא ידעת על טיסות



1. יש מספיק דלק במטוס של בואינג 747 בכדי להקיף את כדור הארץ במכונית 4 פעמים


2. שני הטייסים מקבלים אוכל שונה. הקצין הראשון והקברניט מקבלים 2 מנות שהגיעו ממקורות שונים, כדי שאם אחת מהן הורעלה הטייס השני יוכל להמשיך לתפקד





3. מושבים במחלקת התיירים בטוחים יותר. בזמן התרסקות למי שיושב מחלקת העסקים יש פחות סיכוי לשרוד בגלל הצורה שבה הכיסאות מעוצבים




4. זה לא מאוד נדיר שברק פוגע במטוס. לפי יודעי דבר, זה קורה אחת לשלוש שנים, אך העיצוב המיוחד של המטוס והחומר ממנו הוא עשוי גורמים לכך שהנזק יהיה מזערי.


5. יש סיבה לכך שהחלון של המטוס עגול. בעבר החלונות היו מרובעים, אך הלחץ האטמוספרי הכביד על הפינות שלהם וגרם לנזקים כבדים. בחלון עגול הלחץ מתפשט בצורה שווה.




6. בשעות השיא יש כ-16 אלף מטוסים באוויר. זה ה-מ-ו-ן.


7. אתם יכולים לקנות מזוודה שהלכה לאיבוד. כל מזוודה מחכה 30 יום המחלקת המציאות והאבידות ואם אף אחד לא בא לדרוש אותה היא נמכרת בירידי מכירות מיוחדים.


וטיפ קטן מאיתנו: לא מומלץ לשבת במעבר - למרות שרבים טוענים שזה עדיף משמעותית על המושב האמצעי, כדאי שתדעו שלמי שיושב במעבר יש סיכוי גדול יותר לרדת מהטיסה חולה. לא רק שאנשים כל הזמן עוברים לידך ותורמים לך מהחיידקים שלהם, גם מדובר במושב שנוגעים בו הכי הרבה. וכמו שכולם יודעים, ככל שנגעו בזה יותר – זה מלוכלך יותר.



bottom of page